måndag 27 oktober 2008

Jahaja.

Ja, jag har ju vart i Stöckhölm då och köllat på Hellacöpters mä Caroline. Fan vad det var kul.

Jag kom ganska sent till S.T.H.L.M på fredagen. Man får ju lov att säga att det suger att åka buss. Enda bonusen var att det var gratis internet på bussen under hela resan. Jag hann facebookstalka en hel del under en 6 timmar lång resa... När jag kom fram så drog vi direkt till Carolines favvohak som heter Bröderna Olssons. Jäkligt sweet måste jag säga. Lagomt sunkigt/rockigt. För att göra en lång historia kort så sammanfattar jag resten av kvällen:
Vi såg Prinsessan i Baren, (en söööööt pöjk med långt hår och tjusiga brillor), blev trakasserade av en ngt onykter herre från Umeå, gick vidare till Debaser, blev lite trakasserade där också av samme onyktre herre. (Hur han kom in på stället är en gåta!!) En jäkligt kul kväll var det iaf.

Kvällens stora samtalsämne var hur man graderar otur. Vi sammanfattar så här:
Har man RIKTIG otur så får det bara plats två personer runt ett bord på Debaser. Har man Otur får man plats med tre personer. Har man lite Otur får det plats fyra och fem får det plats om man inte har otur. Sex får bara plats om man har tur. Haha.

Lördagens nöjen bestod i shopping och andra barer.

OHH. nu höll jag ju på att glömma!! Jag har hittat frälsningen. Den heter Resorb. mm mm mm. Med den slipper man kräkas dagen efter. I LOVE IT!

På söndagen gick jag och Caroline på Hellacopters sista spelning.. Och det var så jävla bra! De kan minsann rocka de där grabbera. Prinsessan i Baren var också där, men han var svårfångad på kort så tyvärr blir det inget bildbevis.

Well. Jag bifogar lite bildbevis på våra äventyr. På facebook. hahah

Ciao.

1 kommentar:

sandra sa...

Ska du inte komma och hälsa på oss här i Kiruna snart? =)