tisdag 21 oktober 2008

Jag har varit död. Men jag har återuppstått.



Jävlar vad sjuk jag har varit. Värsta influensan. Ick. Tack men nej tack. No more. Det är allt jag har att säga om det. Är friskare nu iaf.

Jaha, och varför orkar jag aldrig uppdatera bloggen nu då? Jag undrar verkligen det. För nog finns det saker att rapportera om. Tack tex Hanna och Samuel för vår lilla bastusammankomst i lördags. Bastu har fått en liten revival för mig. Jag trodde ju inte att jag någonsin skulle basta mer efter att jag hade flyttat ifrån Kiruna, men så visar det sig att det finns en i föreningen där jag bor. Sweet sweet. Ska basta idag också. Fan, måste faktiskt gå och sätta på den efter det här inlägget..

Annars är jag glad över att Sarah fortsätter förgylla mina dagar med diverse sällskapsspel. Jag tror inte att hon riktigt förstår exakt hur roligt jag tycker det är. Igår vann jag två av tre omgångar med Alfapet på Kellys. Vi hade egentligen tänkt oss quiznight på Bishop's Arms, men det var fullknökat där så det fick bli Kellys istället. Tre öl, tre omgångar Alfapet och ett otal skräpkaraokeframträdanden senare, blev jag kvällens vinnare.

Fast anställd har jag blivit också. Jippie.

Sen händer det lite andra bra saker också. Men de tar jag senare.

Ciao!


Oh. förresten. bildbevis från bastun bifogas..

Inga kommentarer: