tisdag 19 augusti 2008

Björneborg!!

På fredag åker jag hem till gamle Björnis. har inte varit där sen jag flyttade ner hit till Götet igen. Looking forward to it!!
Mamma och Pappa trillade förbi idag vid lunchtid och bjöd mig på thailändskt. Inte illa. Jag visste ju att de skulle till Bulgarien, men jag visste inte att de skulle ha lite tid över för mig. Kändes bra eftersom de inte kommer vara hemma nu till helgen.

Idag har the Knife stått för mitt soundtrack. Deep Cuts, från 2003 tror jag. Något sånt iaf.

Fan. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet att jag tänkte på något att blogga om förut, men det har helt glidit bort. man har ju ändå ett ganska innehållslöst liv.

Jo förresten, vad ska man egentligen säga när man har varit här hela sommaren när alla andra har varit borta och nu när jag ska åka bort, då blir man inbjuden till kräftskivor och middagar både kors och tvärs. Men men. Nu kommer hösten och då brukar ju de flesta bara vara hemma och då får jag väl träffa alla. Speciellt vid min födelsedag, för då vet jag att både Tirre och Perry kommer hit.

Heippa

Inga kommentarer: