onsdag 13 juni 2007

tvtvtvtvtvtvt



Inte för att jag tror att jag har mer än en läsare, kanske två, men jag ska ändå passa på att lobba litet för en trevlig TV-serie som jag tittade på under början av året. Nämligen "Dexter". Fantastiska Michael C Hall som spelade Dave i "Six Feet Under" spelar titelrollen. Serien har det mesta, en lätt avvikande brottsplatsutredare/badguymördare, en neurotisk flickvän, minst sagt psykotisk nemesis och snygga scenerier. Bara att införskaffa och sträcktitta!!

aksdfödhkjnxckjzxhcföäO9ewpoxcmnkjh iaoigqioweu poidfiwef faoifgoiääl0woxcvifohfseoweudmaöidfo9udaökfheoi kfjkdokfoaöksoiugfpod oiosdfoiuSFOIKDKÖWEOIÖSÖCAKSDÖFIUOWEUiuijoaiorigfuqeroiklxnvlkjadhg oeoi asihdfoeyao8894odfaksdo ajsdogiquoiuq eoi fdojgöoiqoiuadöfjösdigöoigqoeiuqäåuq

Man skulle, med lite välvilja, kunna tro att det är en kod, men det är bara jag som gillar ljudet av snabbt nedtryckta tangenter.

Nej, nu får det vara nog. jag är så dålig på det här. Jag får ta och skriva oftare, för jag tänker ofta på roliga saker, jag glömmer bara bort dem lagom till att jag har kommit fram till datorn.

Heippa!

Inga kommentarer: