lördag 23 juni 2007

Grattis Anki!


Idag fyller min gamle vapendragare och kusin år. 25 år gammal och redan åldersnoja. Precis som jag. Det märks att vi är släkt.

Igår var det midsommar och en av de bästa dagarna på länge. Min huvudvärk tog slut. Efter två och en halv vecka med intensiv smärta och tandvärk på samma gång så försvann allt det onda. Jag har lite känningar kvar i överkäken efter min visdomstand som jag tog bort men annars är det finfint.


Något annat trevligt igår var att vi tittade på det allra första avsnittet av Morden i Midsomer. Jag har ju inte sett de första säsongerna. Det var Lottie som tipsade mig om Midsomer när det hade gått ett tag och jag har varit fast sedan dess. Det var lite konstigt att se en ung Barnaby. Brittiska deckare på TV är bland det bästa man kan se.

Nu ska jag städa litet.
Heippa!

Inga kommentarer: