lördag 16 augusti 2008

Oh, my God!

Vilken dag det har varit idag. Kom inte upp ur sängen förrän det var dags att tvätta vid 17. Bakis. Bakis. Bajs.

Däremot så hade jag det väldigt trevligt igår. Träffade nytt folk. Alla iofs från Kristinehamn, men jag hade aldrig träffat dem förr. Det är helt galet att alla från Kristinehamn bor i Gamlestan eller runt om Gamlestan.

Fick en väldigt trevlig komplimang också, "Du har ögon som man kommer ihåg." Det sa min nyfunna vän Petra när hon sa att hon kände igen mig från Kristinehamn. Inte varje dag man får höra något sånt. Tack!

Vi får se om jag klarar att gå ut ikväll också, jag hade ju planerat det, men det blir absolut ingen alkohol för mig idag. Har gått ner ett och ett halvt kilo av min oförmåga att äta mat idag. Förhoppningsvis kommer de tillbaka i morgon. Haha

Nåja. Ciao

1 kommentar:

dj Azteka sa...

du har en förjävvla go blick Dolly! dig vill man inte ha som ovän. då får man antagligen ta av sig sandalerna om man ska slåss, (för att få bättre asfaltsfäste).