måndag 4 augusti 2008

Efter helgen.

Då var det måndag igen med allt som hör till. Jobb. Regn. Tråkigt.


Däremot så var ju helgen riktigt fin. Borrade upp ett par hyllor och min kaffekvarn. Drack lite folköl med Samuel och Fredrik. Lottie bara tvättade hela tiden så jag får överväga lite om det räknas som om hon var med...

Vi åkte på något slags veteranbilssammankomst utanför Uddevalla också. Aldrig fel med gamla fina bilar och trevligt/snyggt folk och rockabilly. Vi fixade världens picnic lagom till den lilla biltävlingen som också var där. Ett riktigt plus i kanten var att jag nu vet att jag inte är allergisk mot getingstick. Jag fick två stycken och kunde andas obehindrat. Förhoppningsvis kan jag få lite bilder från Lottie så kan ni få se vad trevligt vi hade det. Kanske bör jag nämna att de som var med mig var Lottie, Freddie, Niklas och Samuel. Ett riktigt helyllegäng!!

Nästa helg ska jag försöka hitta ett vardagsrumsbord som passar in här. Jag vill ju att det antingen ska gå i stil med min fina radiomöbel eller min klocka, så att det ska bli lite enhetligt. Nåväl. Bilder på det ska väl också komma upp så småningom. Problemet är bara att mamma och pappa har lånat min kamera.

Ciao!

Inga kommentarer: