måndag 14 maj 2007

Huja.

Måndag efter jobbet. Det är verkligen inte roligt att svetsa malmvagnsluckor men jag tycker själv att jag gör det riktigt bra nu. Lyckligtvis har jag inte så lång tid kvar där innan det är dags att dra ut på nya äventyr.

Alldeles strax kommer Björn på en kopp och eventuellt lite mangosorbet. Jag kände ett behov av att klä upp mig lite då för jag ser alltid jättesunkig när han kommer förbi, och han är alltid uppklädd. Jag sade åt Anna att hon också var tvungen att sätta på sig något annan än microfleece. Efter viss tvekan gjorde hon som jag sade. Det är sorgligt att de skönaste kläderna ska vara så fula.

Nu kom Björn. Jag vill passa på att säga att till nästa inlägg ska jag ha lärt mig att lägga upp bilder här så att det kan se lite roligare ut.

Hej och kram till alla som förtjänar det.

1 kommentar:

Anna Kuoksu sa...

jag älskar plyschkläder. hur kan man leva utan plysch? microfleece är ljuvligt på vintern (eller om man bor i kiruna för då är det ändå alltid kallt). peace out!